Followers


Daisypath Anniversary tickers

KAMU MINAT KASUT?

Siapa tak suka kasut angkat tangan..... =)

Aku? Selain daripada novel, Im crazy about shoes.... tempat simpan jer tak cukup... kalau boleh yang nampak cantik kat pasar tu, nak diborong abis..... hehehe... ini yang buat Mr ASBEN geleng kepala ni hahahaha...

But lately aku perhatikan kasut-kasut dah banyak yang di jual secara online... melalui facebook, blog or website.  Cantik-cantik, cute and oversea punya brand pulak tu....Aku teringat dengan one of my close friend, dia sanggup beli kasut secara online ini walaupun mahal kerana suka dengan designnya... Kalau tak silap aku hampir RM300 dia berhabisan untuk membeli kasut dari luar negara ini... Dan hampir sebulan jugak nak tunggu kasut tu sampai ke tangan dia.... Itulah ragam manusia kalau dah minat kan? Aku tak nak komen apa-apa kalau orang dah minat tahap GABAN terhadap kasut... sebab aku faham sangat... faham kerana aku pun minat tahap SUPER GABAN (nya juak lebehhhhhh)

Tapi kan, aku kalau nak beli guna online ni ada cuak sikit.... takut kena tipu mungkin salah satu daripadanya... yang paling aku takut kalau size yang di order tak muat di kaki... Dah lah mahal satu hal, bila dah sampai tak muat pulak.... sayangkan... Jom tengok gambar-gambar kasut yang aku ambik dari salah satu page kat facebook Dancing Queen Boutique

I love the design, tapi sebab dia PRE-ORDER , fikir banyak kali lah jawab nya...


Cantik kan? Aku nak pergi mana pakai kasut ni?

Love the combination colours
& the ribbon,
 sesuai untuk pergi DINNER

Design very nice....
 warna nya mahu fikir 2 kali nak pakai.....
 terang sangat MAK NGAH!! hehe,
tapi kalau dah suka why not!

Very simple design -
my favourite colour - GADONG

Kepada kaki-kaki yang sesuai sahaja...
kaki aku memang SAH tak sesuai... 

Yang ini pun untuk kaki-kaki yang sesuai sahaja

Those who have a dinner ala-ala bollywood
Boleh lahhh....

Love the colours and design.....
cantikkkkkkkk

Beautiful!!!!

Sanggup pakai kasut ini?

Sesuai di pakai untuk kasual dress...

Simple - my favourite colour GADONG

Sesuai untuk kaki-kaki tertentu sahaja....
KAKI AKU SAH TAK SESUAI....

BEBAS LEPAS... senang jer angkat kaki pakai ni.... 


2 kamu yang sporting:

Vivian berkata...

kacak kasut nok 1st ya kak!!

Kak Yus berkata...

V.. kacak nak ooo... sekali akak nanga fb nya aritok tek, dah sold out..... aisehhhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive