Followers


Daisypath Anniversary tickers
Memaparkan catatan dengan label pesta loba-loba. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pesta loba-loba. Papar semua catatan

BETUL KAH?

Datang gila-gila lah palak ku tok.. ya ku upload gambar tok dengan kitak org...Jom kita ketawa-ketawa....


cuba nanga "Open 25 hours" ya lok... Loba ada jak!



tok gik sigek.. jauh nar juak bunyi BA dgn BU



nak niru pun jangan tunggang langgang... he.. he..he..



macam bunyi nama menantu PM gik nya... Khairy married four?? WAH!! Telebih lah sudah...



Tok tempat anak-anak manok standby....



Yahhh.. Ali Baba lamak dah kaya pas curi harta penyamun dapat jadi doktor...!



Doktor tok lain kesah ... hari-hari kenak sumpah!!!



Betapa santun nya bahasa... mun sik paham lagik.. ndak lah tauk!



Ambik koh!!!... nak kecik sik maok...



Nay gaya tok... helmetnya canggih jak... ada k swingggg



Nang ada... toilet nyuroh nilit indah!!!


JANGAN MARE AHHHH!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

adik (1) aktiviti (3) anakku (2) angol (2) apa-apa je (4) april (1) april fool (1) baby (7) bapakku (2) barang (2) belasungkawa (1) birthday (1) borang (1) btu (2) cousin (1) Doa (1) drama (3) duniaa (1) festival (1) filem (1) games (1) guro ajak (2) H2H-MWC (1) hp (1) hubby (2) ilmu (3) info (1) jangan ambik serius (1) jangan menghina sarawakku (1) kasih sayang ibu (2) kasut (1) kenangan (1) kesayanganku (1) kisah masyarakat (1) KL lagi... (1) lucu (1) macam-macam ada (1) macam-macam mode (2) mak (1) maulidur rasul (1) me (2) month (1) nenekku (1) ngereco (1) novel (2) novelku (1) pencen (1) pengajaran (3) pesta loba-loba (1) question (1) relax (1) remaja (1) rumah (2) sekalo (1) sekolah baru (1) selebriti (3) shaziya (1) suka suka (1) suspen (2) syaima (1) tarian (1) tarikh lahir (1) the latest news (1) undi (1) valentine day (1) weekdays (1) work (1)

Blog Archive