Followers


Daisypath Anniversary tickers

Apa-apa jelah...

Scroll facebook dari atas pegi bawah, dari bawah naik atas lagi.... aku jadi bosan.  Yang pasti kalau minggu lepas, aku dapat gelak lagi tengok kawan-kawan punya status macam-macam komen yang dia orang buat time drama NORA ELENA on air!

Weeeeiiiii takkan lah seorang pun tak tengok DEWA CINTA.. drama tu pun adaptasi dari novel apa... hehehhee... aku pandai jer kan buat statement cam ni... aku sendiri pun tak tengok lansong... Aku tak nak bayangkan watak dalam novel tu macam (biarlah aku tak payah sebut - pasti korang sure tahu punya)..... tak nak.... kalau untuk hero, itu bolehlahhh... lagi dapat diterima tapi dia punya "dotkomdotmai" tu, ayo yo... tak dapat lah.... sori erkkk kepada peminat-peminat dia..

Dulu kan, time NORA ELENA kat tv, aku bersyukor sangat sebab maghrib waktu tu pukul 6.45 petang.  Lagi ada 15 minit sebelum drama tu ke udara aku boleh pegi solat dulu, dapat konsentrat tak yah ingat dah sembahyang ke belum sebab memang dah sembahyang dah... tapi kan, time tu Bilal kat masjid baru je nak laungkan ALLAH dan belum lagi sebut AKBAR aku dah siap dahhhh, dah ready abis dengan telekung nya sekali... cuma nak tunggu baca niat jer lagi... almaklumlah takut miss certain part of the drama... Aisehhhh obses melampau kan?  Nasib baik perangai tu masih kekal sampai la ni.. kalau tak abis lah aku kena kutuk mak ku.

Minggu terakhir NORA ELENA kat udara, aku bayar puasa ramadhan.  NORA ELENA punya pasal beb, aku berbuka dengan sky juice jer dulu.  Pastu ambik wuduk sembahyang maghrib....Than nonton NORA ELENA sambil makan.... seperti biasa takut miss....lagi sekali bila ku ingatkan tu, memang TERLEBIH SUDAH obsesnya... Cuba kalau betul-betul bulan Ramadhan kelak, kalau perut tak kenyang, kalau air tak 2 3 gelas, tak kan angkat dari kerusi punya.  Masing-masing tunggu giliran siapa nak ambik wuduk dulu.  Hmmmm harap-harap tahun ni, berubahlahhh... (aku tak cakap orang lain ehhh... aku cakap tentang aku sendiri jer)


Balik ke drama DEWA CINTA lagi.  Cerita ini diterbitkan oleh Suhan Movies.  Semua tahu kan production tu ROSYAM NOOR yang punya bukan AHMAD ALBAB yang punya tau tapi ROSYAM NOOR  yang punya, ingat tu!!....  Jadi bila aku mintak tolong pak google cari-cari kat tenet ni, rupa-rupanya cerita ni dulu ROSYAM NOOR lah jadi hero nya... tapi aku tak tahu lah pulak siapa heroin dia.  Best lah kan dia dulu pernah jadi hero, sekarang ni dia pulak yang terbitkan balik.  Kira nostalgia untuk dia lah kan... Lagi pun yang jadi penulis novel ni adalah kazen dia sendiri DILLA HUSSIEN...  Apa-apa pun, bagi yang nak tengok drama ni, tengok lahhhhhh... nanti korang cerita lah balik kat aku... hehehehe... aku tak dapat tengok drama ni becoz of that "dotkomdotmai" betol-betol aku tak dapat terima.. Aku tak nak bohong.... aku memang tak dapat nonton punya... Novel dia best wooo.....rugi tak tengok.... Jangan lah kerana N3 aku ni menjadi kontroversi pulak eh... dulu aku memang minat giler kat dia.... tapi itulah, aku ni sebenarnya tak minat dengan mana-mana artis yang banyak sangat buat kontroversi... mula-mula minat last-last jadi penat nak minat pulak... [SIGH]


0 kamu yang sporting:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive